Шукати в цьому блозі

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА


Тема: Блоки Дьєнеша як засіб інтелектуального розвитку дошкільників


Мета: підвищення  рівня і швидкості розумових процесів дошкільників: вміння порівнювати, дізнаватися, узагальнювати, робити висновки.

Строки реалізації: 2023 - 2028р.р.

Зміст діяльності:

Аналітико-теоретичний

2023-2024рр.


1. Вивчення ППД з даного напрямку.


2. Збір історико-педагогічної довідки про автора методики - угорського теоретика і практика "нової математики"  Золтана Дьєнеша.

Методичний

2024 - 2026р.

1. Розробка методичних рекомендацій щодо використання блоків Дьєнеша у роботі із дітьми з ООП.

Практичний

2024 - 2027р

1. Створення авторських дидактичних ігор для дітей молодшого, середнього та старшого дошкільного віку.

2. Апробація дидактичних ігор в роботі із дошкільниками.

Підсумковий

2027-2028р.р.

1. Оформлення кейсу дидактичних матеріалів для роботи із блоками в різних вікових категоріях. 











Тема: Онлайн-інструменти в освітньому просторі ЗДО 

Мета: вивчення можливостей використання онлайн- сервісів Wordwall, LearningAps, та платформи  Canva в освітній діяльності із дітьми.

Строки реалізації: 2019- 2023р.р.

Зміст діяльності

Аналітико- теоретичний 

2019-2020 н.р.
1. Аналіз ресурсів мережі Інтернет для онлайн-навчання.
2. Пошук та вивчення ППД з даної теми. 
3. Пошук літератури, рефератів з даної проблеми, їх аналіз.

Методичний 

2020-2022 р.р.
1. Моделювання онлайн-ресурсів у відеозаняття. 
2. Проведення майстер-класу щодо створення відео в графічному редакторі Canva.

Практичний 

2021-2023н.р. 

1. Використання створених освітніх ресурсів у роботі з дітьми під час занять та в індивідуальній роботі.

Підсумковий 

2022-2023н.р. 

Методичні рекомендації "Онлайн-інструменти в освітньому просторі ЗДО"



§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§



Тема: Блоки Дьєнеша як засіб інтелектуального розвитку дошкільників

Мета:

Строки реалізації: 2023 - 2028р.р.

Зміст діяльності











Немає коментарів:

Дописати коментар